Snažím se dělat internet méně frustrující.
Představte si, že vaše aplikace začíná mít problémy s uživatelským zážitkem. Uživatelé se ztrácejí, stěžují si na nepřehlednost nebo pomalou reakci. Jak postupovat při redesignu?
Reference a Net Promoter Score (NPS) jsou dvě odlišné metody pro měření úspěšnosti produktů nebo služeb. Zatímco reference jsou zaměřeny na minulost. NPS se zaměřuje na pravděpodobnost doporučení.
Psychologie hraje při navrhování UX zásadní roli, protože pomáhá designérům porozumět motivacím uživatelů, jejich preferencím při zpracování informací, stylům rozhodování a reakcím na podněty.
Proč by někdo chtěl dělat audit UX? Chce zjistit, jestli se jeho produkt (web/aplikace) lidem dobře používá a co může udělat proto, aby se používal lépe.
Uživatelské testování je denní chléb UX designérů, ale jde si ho udělat i svépomocí. Nemusí to být nákladná věc. Na základní testování vám bude stačit přibližně 1600 Kč a 10 až 20 h vašeho času.
Pokud si dáte záležet na vizuální stránce vašeho produktu, lidé vám prominou některé chyby v UX a budou ochotni váš produkt používat, protože je hezký a doporučí ho dál.
Snažím se psát 1 článek měsíčně. Když mi na sebe dáte email, tak vám vždycky, když něco napíšu, pošlu emailem odkaz.